Cześć! Mam na imię Alisa :blush:
Proponuję na start 2026 zrobić mini-fotosesję w HS3 dla chętnych, którzy chcą odświeżyć avatary na LinkedIn, Discordzie, Slacku, w czatach roboczych itd.

Na English MeetUp @Ninufar (Marta) podrzuciła ciekawą myśl, że trudno znaleźć fotografa od zdjęć “nie paszportowych” - takich z uśmiechem i emocją, ale jednocześnie nadających się do profesjonalnego użycia. Ja dobrze łapię emocje ludzi i zwierząt oraz ciekawe detale w kadrze. Fotografuję iPhonem.

Jak to widzę:

• wpadasz (możesz w garniturze / smart casual / cosplayu)
  • robię kilka ujęć w wybranych fotostrefach HS3
  • robię też żywe zdjęcia podczas rozmowy
    Może fotki się spodobają i będzie chęć odświeżyć avatary całej ekipie :wink:

Nie jestem oficjalnym fotografem HS - od czasu do czasu fotografuję konferencje IT i tworzę memy.
W 2025 zrobiłam 16 albumów zdjęciowych z różnych wydarzeń w HS3 i nie tylko.

Kogo to interesuje - dajcie reakcję :camera_with_flash: albo napiszcie w wątku.
Datę wybierzemy razem :blush:

Bonus: mogę pokazać, jak używać Live Photos do wyciągania idealnych kadrów + moje ustawienia aparatu w iPhonie

Reactions: :camera_with_flash: ×6 (Ninufar (Marta), DoomHammer, mars, Leszek, Asia_Lena, bartykraus)

@DoomHammer @Leszek @Asia_Lena@Emilia Ema

@Ijon Tichy

Można też dorobić jakieś gadżety typu parasolki i takie tam

Super pomysł :heart_eyes::star_struck::heart_eyes: może przydaloby się zorganizować jakieś różnokolorowe oświetlenie … dla fajnych/ciekawych efektów?

:cyber: Rok 2025 w zdjęciach:

4.01.25 MusicJam Prty

8.02.25 Linux Prty

28.02.25 Piknik HS3

12.04.25 artSpace

19.04.25 1Day in Space

16.05.25 GameDevMeet

6.06.25 Space Unicorn Day

27.06.25 JamSession Prty

8.08.25 BirthDay Space

29.08-31.08.25 Hackathon

5.09.25 HS’s Got Talent

18.10.25 Linux Day

2.11.25 Server Prty

?.11.25 FewDays in Garage&Space

5.12.25 5MoF

8.12.25 BeSecure