Na Festiwalu Światła ramach wystawy o twórczości Roberta Procha planuję wykonać (z Waszą pomocą ) sufit, który będzie świecił i pulsował kolorem oraz energią animacji, wyświetlanych na ekranie w pomieszczeniu - taki ambilight.
Wraz z @mars będziemy wykonywać animacje obrazów Roberta – spróbujemy je ożywić. Sufit będzie dodatkiem, który sprawi, że całe pomieszczenie będzie wypełniała dynamika obrazu i zmieniających się kolorów.
Proszę podpowiedzcie czy coś jeszcze powinnam przewidzieć i zamówić? W związku z tym, że nie znam się na takich zabawach, potrzebowałabym też pewnie zaangażowania osób bardziej obeznanych w zaprogramowaniu sufitu i samym jego montażu już bezpośrednio przed Festiwalem.
Kto chciałby dołączyć do stworzenia tej instalacji?
Cześć, szykuje się dosyć napięty grafik w związku z ‘Parasolkami’ ale jak wystarczy czasu to chętnie bym mógł pomóc od strony połączenia tego do kupy plus softłerowej
Z mocowaniem tam będzie trochę zabawy, bo nie można niczego wbijać, wiercić itp. Nad tym jeszcze będę główkowała Najważniejsze dla mnie jest na tą chwilę to, czy powinnam jeszcze zamawiać coś z neta, żeby te ledy uruchomić.
do samego uruchomienia masz za dużo - wystarczyła by zwykła ładowarka od telefonu mam watpliwości czy aby do zrobienia całej tej instalacji nie masz za dużo i nie wystarczył by jeden zasilacz - @mw??
Na ładowarce 2A od telefonu zasilaismy 20m paska. Nie wiem czy by dało radę więcej, bo nie mieliśmy więcej. Ten zasilacz ma 60A, więc prawdopodobnie (o ile to prawda z tą mocą) da się bez problemu zasilić 100m. Oczywiście nie można zasilić całego 100m paska tylko z jednego punktu. Powinny być co np. te 20m dołączone zasilania. W zależności jak te paski się rozłoży to może być duża odległość pomiędzy zasilaczem a kolejnymi fragmentami paska, więc przy dwu zasilaczach może być łatwiej ten prąd rozprowadzić.